Filters
امکانات
جستجو

تجربه برند چیست و اهمیت خلق تجربه برند

تجربه برند چیست و اهمیت خلق تجربه برند

81% از بازاریابان بر این عقیده ­اند که تجربه مشتریان در ایجاد عملکرد برند گزینه ­ی بهتری نسبت به ارتباطات است. هرچند تنها 52% از این بازاریابان عقیده دارند که تجربه­ ی برندی که آنها برای مشتریان­ خود ایجاد می کنند توسط صنعت مربوطه هدایت می شود، و این اطلاعات براساس گزارش تحقیق تجربه برند، توسط Brandworkz and CIM ارائه شده است.

این مطالعه توسط حدوداً 2200 نفر از رهبران بازاریابی که با سازمان­ های بین ­المللی و جهانی کار می کنند اجرا شده است. این تحقیق برای کشف چالش­ ها، فرصت ­ها، و تمرین­ های راهبردی برای یکپارچه سازی تجربه مشتریان از برند، با تعهد برند آغاز شد.

یافته ­ها حاکی از آن است که بیشتر سازمان ­ها حول تحقق تعهد برند شکل نگرفته ­اند. وقتی از بازاریابان در مورد فرهنگ درونی برند و ارزش­ های برند که مشتری با آنها روبه ­رو می شود، سوال پرسیده می شود، فقط 53% پاسخگویان مدعی انطباق برند داخلی و خارجی در محل کار خود بودند. و تنها 37% باور داشتند که کارکنان می­دانند چگونه باید به تعهد برند برای مشتریان جامه ی عمل بپوشانند.

برای رسیدن به موفقیت، تجربه مشتریان باید به عنوان مسئولیت تک تک کارکنان قرارگیرد. سه چهارم ( ¾ ) از بازاریابان بر این عقیده ­اند که کارکنان آنها به نحوه ­ی تفکر مشتریان در مورد شرکت­ شان اهمیت می دهند. هرچند تنها 17% از شرکت­ ها تمام کارکنان خود را برای ارائه­ ی پیشنهاد در مورد روش ­های بهبود تجربه مشتریان، توانمند ساخته ­اند.

موارد زیر دید وسیع­ تری برای آگاهی بیشتر در مورد بهبود تجربه برند، به شما خواهند بخشید.

انصراف از نظر
آرشیو بلاگ